Optimizare SEO Bucuresti - Servicii SEO Profesionale
16478
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16478,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-13.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Optimizare SEO (Search Engine Optimization)

Optimizare SEO pentru site-uri web de prezentare si magazine online pentru o expunere sporita in motoarele de cautare, atragerea traficului si imbunatatirea conversiilor, implicit mai multi clienti si cresterea vanzarilor in mediul online.

Avantaje Optimizare SEO

  • Cresterea volumului de trafic
  • Cresterea cotei de piata
  • Cresterea vizibilitatii si increderii in brand
  • Imbunatatirea ratei de conversie
  • Rezultate concrete si masurabile
  • Cresterea numarul de vanzari
  • Cea mai buna investitie pe termen lung
  • Imagine imbunatatita a companiei

Optimizare SEO

Ce este SEO? Procesul de Optimizare SEO?

Optimizare SEO (Optimizare pentru motoarele de cautare)

SEO este o unealta de marketing, care daca este folosita corect aduce foarte multe beneficii cum ar fi cresterea traficului targetat, cresterea brandingului si a vizibilitatii in mediul online si mai ales cresterea numarului de vanzari prin intermediul internetului.

Nu mai functioneaza metodele invechite de manipulare a motoarelor de cautare, link exchange irelevant, link-urile platite, reclamele agresive, folosirea excesiva de cuvinte cheie intr-un continut slab, folosirea excesiva de ancore pe link-urile interne, continut copiat, comentariile spam, inscrierea pe sute de directoare sau site-uri moarte ca trafic, cu autoritate mica si grad ridicat al riscului de penalizare. Acestea va pot cauza mai mult rau!

Procesul de optimizare SEO este un proces de durata. In prezent se pune accent pe calitatea continutului, folosirea eficienta a cuvintelor cheie relevante, uzabilitate, imbunatatirea experientei utilizatorului in site pentru a gasi usor ceea ce-l intereseaza, optimizarea codului, sporirea vitezei de incarcare, profilul de backlink-uri, relevanta ancorelor etc.

Principalele strategicii de optimizare SEO

– Crearea de continut consistent, de inalta calitate, unic, relevant, specific pentru nisa;
– Realizarea unei strategii solide de backlink-uri de calitate din surse diferite;
– Construirea unei prezente puternice in retelele de socializare (Facebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Instagram, Linkedin, Youtube);
– Conectarea cu persoanele de influenta cu audienta loiala;
– Comentarea si interactionarea pe diverse comunitati si forumuri;
– Crearea de campanii PPC (Pay Per Click) si Remarketing;
– Popularea blogului cu articole cu continut valoros;
– Slideshare este o adaugare valoroasa in planul SEO Off Page;
– Monitorizarea postarilor “Roundup” pentru continut similar;
– Monitorizarea backlink-urilor, autoritatea domeniilor din care provin;
– Imbunatatirea performantelor site-ului pentru o navigare usoara;
– Verificati daca exista legaturi intrerupte pe alte site-uri similare si semnaliti-le acestora pentru a identifica posibile colaborari;
– Crearea de noi legaturi, afilieri si parteneriate;
– Scrierea de testimoniale pentru Off-Page;
– Organizarea de evenimente si concursuri;
– Folosirea de date structurate, micro data, rich snippets, schema org;
– Utilizarea eficienta de meta titluri si descrieri;
– Viteza de incarcare sa fie in parametrii optimi;
– Analiza si identificare de noi cuvinte cheie.

Optimizare SEO Google

Vrei sa ai mai multa vizibilitate in mediul online?

servicii optimizare SEO motoare de cautare

Intrebari frecvente – Ghid Optimizare SEO

In cat timp se vad rezultatele optimizarii SEO?

Dupa analiza tehnica si optimizare SEO On-Page primele rezultate pot aparea dupa 2-4 saptamani, putand fi monitorizate si interpretate cu ajutorul unor instrumente, dar cele semnificative apar dupa cateva luni de la realizarea unei strategii de link building (optimizare SEO Off-Page).

Rezultatele clare incep sa se vada dupa 3-6 luni, iar dupa aproximativ 1 an de zile rezultatele vor fi mai consistente si durabile, daca sunt realizate in mod natural.

In cazul in care aveti deja un site si doriti sa-l dezvoltati sau optimizati, intai trebui realizat un Audit (am explicat mai jos ceea ce presupune).

Sunt mai multi factori care pot influenta rezultatele optimizarii SEO: concurenta, structura, vechimea si autoritatea site-ului, calitatea si relevanta continutului, calitatea si pretul produselor sau serviciilor, profilul si istoricul de backlink-uri, canalele de promovare, recenziile, notorietatea brand-ului,  audienta etc.

Pot ajunge pe prima pagina in afisarile Google?

Este posibil sa ajungeti in prima pagina, dar dupa multa munca cu efort sustinut, investitie pe masura si o strategie bine pusa la punct. Insa niciun specialist, freelancer sau agentie SEO nu va poate garanta prima pozitie.

Cine va asigura de acest lucru, cu siguranta nu tine cont de foarte multe variabile sau nu cunoaste suficient de bine algoritmii motoarelor de cautare, mai ales ca rezultatele sunt afisate dinamic in functie de cautarile si comportamentul utilizatorilor.

Resursele trebuiesc concentrate asupra research-ului si planificarii. Nu exista o formula magica prin care sa apari rapid pe prima pagina in mod natural, in afara de campaniile platite de promovare.

Daca business-ul tau este proaspat lansat in mediul online sau a suferit penalizari, nu te astepta ca dupa cateva zile de la realizarea, repararea sau optimizarea site-ului, sa ajungi natural in primele pozitii prin cautarile organice.

La inceput vizibilitatea va fi posibila cu realizarea unor campanii de Marketing Online, Remarketing, Content Marketing, Social Media Marketing, Email Marketing, PPC & Paid Search Marketing cu Google Adwords, Facebook Ads, Instagram Ads etc.

Cum se poate calcula o campanie SEO?

O campanie SEO se poate calcula in functie de numarul de cuvintele cheie, pozitia actuala a acestora, volumul de cautari, concurenta existenta, numar de backlink-uri si autoritatea site-urilor din care provin etc. O pozitionare buna si naturala in motoarele de cautare necesita timp, rabdare, analiza, rapoarte, experienta si investitie.

Cat costa serviciile de optimizare SEO / o campanie SEO?

In Romania serviciile de Optimizare SEO pornesc de la aproximativ 250-300 de euro/luna (oferta medie a agentiilor SEO) pentru business-urile locale nisate, de dimensiuni mai mici, si poate depasi mii de euro/luna pentru business-urile mari sau magazinele online complexe orientate catre mai multe nise.

Companiile mari investesc sume exorbidante in campaniile SEO. O pozitionare mai buna depinde de bugetul pe care-l aveti disponibil, variaza in functie de nevoi, obiective, plan de actiune etc.

Daca cineva spune ca realizeaza o campanie SEO de TOP pe cateva sute de lei, ca o sa ajungeti pe primele pozitii in scurt timp si ca veti ramane acolo, e clar ca n-are habar ce presupune asa ceva sau pur si simplu vrea sa va usureze de niste bani. In momentul in care s-au epuizat fondurile pentru campanii, veti reveni la pozitia initiala. Multi incearca sa va atraga in capcana, profitand de naivitatea si lipsa de informare a clientilor, venind cu tot felul de oferte si formule de genul “ieftin si rapid”.

Cert este ca n-aveti cum sa obtineti rezultate de calitate cu investitii minime sau nesemnificative! Crearea de continut, articolele de calitate, advertorialele, infograficele, comunicatele de presa costa! Un specialist care stie sa rezolve problemele tehnice din site costa! Campaniile PPC (Pay Per Click) costa! Strategiile de (re)marketing online costa! Majoritatea instrumentelor de analiza care-s profi costa! TIMPUL cuiva costa! Necesita experienta, pregatire si mult studiu, altfel le-ar putea face oricine…

Cum se realizeaza o campanie de promovare cu succes?

O campanie publicitara va fi eficienta daca se realizeaza o analiza amanuntita a statisticilor, stabilirea unor obiective, ajustarea sumelor licitate si a bugetelor, monitorizarea cuvintelor cheie care au influenta in nisa respectiva, adaptarea textelor si a bannerelor etc.

Am cunoscut situatii in care clientii au pierdut multi bani, investind in campanii de promovare online care n-au adus rezultatele dorite, deoarece faceau campanii netargetate si neajustate, fara analiza a statisticilor si studiu de piata.

Daca nu stii cum sa te expui in mediul online si sa-ti prezinti produsele sau serviciile, avantajele acestora, ce te diferentiaza de concurenta, n-ai o idee clara cum sa te promovezi, atunci nu te astepta sa ai rezultatele dorite.

Ce include optimizarea SEO On-page si Off-page?

– corectare cod sursa / validare HTML,
– optimizare viteza de incarcare a site-ului,
– optimizarea versiunii mobile,
– imbunatatirea navigarii in site,
– imbunatatirea experientei utilizatorului (user experience),
– insertii texte si butoane call-to-action,
– verificarea densitatii cuvintelor cheie,
– optimizarea link-urilor si imaginilor,
– integrarea si distribuirea in Social Media,
– imbunatatirea prezentei in retelele de socializare,
– verificarea relatiilor de canonicalizare,
– verificarea structurii interne a legaturilor din site,
– verificarea indexabilitatii site-ului,
– verificarea site-map-ului si a fisierului robots.txt,
– keyword research (analiza, cercetare si identificare cuvinte cheie),
– adaugare de etichete meta (titluri, descrieri, cuvinte cheie relevante),
– URL-uri seo friendly (de genul: www.domeniu.ro/afacerea-mea-online),
– conectare la Google My Business, Analytics si Search Console,
– implementare Schema.org, folosirea datelor structurate,
– analiza concurentei cu profil si istoric de backlink-uri,
– identificarea noilor oportunitati din domenii autoritare,
– interactionarea cu diverse comunitati, bloggeri si influenceri,
– crearea de materiale video si infografice (materiale educative, prezentari scurte de brand, webinarii si tutoriale),
– crearea si promovorea de continut relevant prin comunicate de presa, articole, advertoriale etc.

Ce presupune un Audit al site-ului?

Un Audit presupune procesul de cercetare, identificare, analiza si diagnosticare a elementeor interioare din sitepentru a observa performantele acestuia: daca exista erori de functionalitate, eventuale probleme tehnice si de design, problemele legate de continutul duplicat, viteza de incarcare a site-ului, daca varianta mobila este optimizata, identificarea problemelor de canonicalizare, broken links (legaturi intrerupte), structura sitemap-ului (harta site-ului), verificarea indexabilitatii site-ului (organizarea si inscrierea cotinutului in motoarele de cautare) si accesul crawlerilor (“taratori” care iti scaneaza si analizeaza paginile pentru indexare), structura interna a link-urilor, optimizarea si scalabilitatea imaginilor, o analiza de sintaxa a elementelor interne etc.